Nieuws & updates
Google Ads neemt afscheid van de statistiek ‘Gemiddelde Positie’
Google Ads neemt afscheid van de statistiek Gemiddelde Positie Waar ik twee weken geleden nog een blog schreef over […]
Lees verderKlikaandeel | Nieuwe concurrentiestatistiek in Google Ads
Klikaandeel Een nieuwe concurrentiestatistiek in Google Ads Heb jij ‘m al ontdekt? De nieuwe statistiek ‘Klikaandeel’. Deze statistiek kun […]
Lees verderKwaliteit is ‘key’ in Google Ads
Kwaliteit is ‘key’ in Google Ads Feit: steeds meer bedrijven adverteren via Google Ads. Vergeleken met bijvoorbeeld 5 jaar geleden, […]
Lees verderGoogle voegt YouTube toe aan haar Zoekpartner Netwerk
Google voegt YouTube toe aan haar Zoekpartner Netwerk Google heeft onlangs YouTube toegevoegd aan haar Zoekpartner Netwerk. Tekstadvertenties van […]
Lees verderVaarwel Google AdWords, Welkom Google Ads
Google AdWords wordt Google Ads Owwk… Toch wel even schrikken… Google heeft gister een rebranding en reorganisatie aangekondigd; nieuwe […]
Lees verderWaarom het aantal vertoningen in Google AdWords Search (op zichzelf) niets zegt…
Waarom het aantal vertoningen in Google AdWords (op zichzelf) niets zegt… Een kijkje in de statistieken van Google AdWords Regelmatig krijg […]
Lees verderGoogle Tag Manager – Een absolute ‘must’
Google Tag Manager Een onmisbare tool voor iedereen die online adverteert én inzicht wil krijgen. Iedereen die wel eens een […]
Lees verderWaarom we blij worden van Google AdWords
Laatst werd mij gevraagd of het ‘wel nut heeft om te adverteren in de zoekmachine Google’. ‘Is het bijvoorbeeld niet […]
Lees verder3 Feiten over Facebook Adverteren (die je wellicht nog niet wist…)
3 Feiten over Facebook Adverteren (die je wellicht nog niet wist…) Adverteer jij wel eens in Facebook? Wanneer het […]
Lees verder