Klikaandeel | Nieuwe concurrentiestatistiek in Google Ads
Klikaandeel Een nieuwe concurrentiestatistiek in Google Ads Heb jij ‘m al ontdekt? De nieuwe statistiek ‘Klikaandeel’. Deze statistiek kun […]
Klikaandeel Een nieuwe concurrentiestatistiek in Google Ads Heb jij ‘m al ontdekt? De nieuwe statistiek ‘Klikaandeel’. Deze statistiek kun […]
Google AdWords wordt Google Ads Owwk… Toch wel even schrikken… Google heeft gister een rebranding en reorganisatie aangekondigd; nieuwe
Waarom het aantal vertoningen in Google AdWords (op zichzelf) niets zegt… Een kijkje in de statistieken van Google AdWords Regelmatig krijg
Laatst werd mij gevraagd of het ‘wel nut heeft om te adverteren in de zoekmachine Google’. ‘Is het bijvoorbeeld niet
Google’s nieuwe Expanded Text Ads Wat betekent deze verandering voor jouw AdWords Campagnes? Expanded Text Ads… Misschien heb je
Het is een feit; de tweede mobile friendly update van Google. Google heeft vorige maand haar algoritme opnieuw aangepast met als doel mobiel vriendelijke website een ranking boost te geven in de mobiele zoekopdrachten. Een beloning voor website die volledig mobiel vriendelijk zijn.
Google’s nieuwe lay-out voor desktop zoekresultaten De kansen en bedreigingen voor je Google AdWords campagnes Vrijdag 19 februari jl. lanceerde
Consumenten gebruiken steeds meer apparaten en kanalen tijdens hun zoektocht naar producten en diensten. Deze ‘customer journey’ beperkt zich lang
Vorige week dinsdag, 5 mei, werd Google’s AdWords LiveStream 2015 gehouden. Jerry Dischler (Vice President of Product Management for AdWords