Google Ads neemt afscheid van de statistiek ‘Gemiddelde Positie’
Google Ads neemt afscheid van de statistiek Gemiddelde Positie Waar ik twee weken geleden nog een blog schreef over […]
Google Ads neemt afscheid van de statistiek Gemiddelde Positie Waar ik twee weken geleden nog een blog schreef over […]
Klikaandeel Een nieuwe concurrentiestatistiek in Google Ads Heb jij ‘m al ontdekt? De nieuwe statistiek ‘Klikaandeel’. Deze statistiek kun
Kwaliteit is ‘key’ in Google Ads Feit: steeds meer bedrijven adverteren via Google Ads. Vergeleken met bijvoorbeeld 5 jaar geleden,
Google AdWords wordt Google Ads Owwk… Toch wel even schrikken… Google heeft gister een rebranding en reorganisatie aangekondigd; nieuwe
Laatst werd mij gevraagd of het ‘wel nut heeft om te adverteren in de zoekmachine Google’. ‘Is het bijvoorbeeld niet
Google’s nieuwe Expanded Text Ads Wat betekent deze verandering voor jouw AdWords Campagnes? Expanded Text Ads… Misschien heb je
Het is een feit; de tweede mobile friendly update van Google. Google heeft vorige maand haar algoritme opnieuw aangepast met als doel mobiel vriendelijke website een ranking boost te geven in de mobiele zoekopdrachten. Een beloning voor website die volledig mobiel vriendelijk zijn.
Google’s nieuwe lay-out voor desktop zoekresultaten De kansen en bedreigingen voor je Google AdWords campagnes Vrijdag 19 februari jl. lanceerde